Вчитель Садова Світлана Юріївна
Завдання з української мови та літератури на період з 12.05 по 25.05.2020
Клас
|
Завдання
|
Предмет
|
5
|
Опрацювати §46. Запам’ятати правила на с.195-196. Виконати Впр. 486, 487, 488, 490, 492, 493, 494.
Опрацювати § 47. Запам’ятати правила на с. 200-201, Виконати Впр. 497, 498, 499, 501, 502, 503, 504.
Опрацювати § 48 Запам’ятати правила на с. 204, Виконати Впр. 506 (1, 2, 3, 3, 5 завдання), 507, 510, 511, 512, 513.
Виконати завдання для самоперевірки на ст. 207-209 Впр. 515, 516
Повторити вивчений матеріал за рік:
§ 49. Виконати Впр. 518, 519, 520, 522, 523.
§ 50. Виконати Впр. 524, 525, 528, 530.
§ 51. Виконати Впр. 531, 533, 534, 535, 536.
§ 52. Виконати Впр. 537, 538, 539, 540, 541.
|
Укр. мова
|
5
|
Опрацювати матеріал про Г. Тютюнника. Прочитати оповідання «Дивак». Давати відповіді на запитання на с.221-222. Написати характеристику Олеся.
Опрацювати матеріал про М. Вінграновського. Прочитати повість «Сіроманець». Давати відповіді на запитання на с.235-236, 248-249. Написати продовження повісті «Сіроманець».
|
Укр. літ.
|
9
|
- Опрацювати § 30. Знати матеріал на ст. 190-191. Виконати Впр.336, 337, 339.
- Опрацювати § 31. Знати матеріал на ст. 193. Виконати Впр. 341, 341, 343, 344.
- Опрацювати § 32. Знати матеріал на ст. 203. Виконати Впр. 352, 354, 355.
- Дати відповіді на запитання, виконати тестові завдання онлайн qr код на с.207
- Повторити вивчений матеріал § 33. Виконати Впр. 360, 361, 362, 364, 365, 367, 368, 369, 370, 371, 372
|
Укр. мова
|
9
|
Опрацювати матеріал підручника на с.293 -295. Прочитати повість «Інститутка» Опрацювати літературно-критичний матеріал на ст. 308-314. Опрацювати теоретичний матеріал (повість, реалізм) на с.311-312. Виконати завдання 7(дом) с. 314.
|
Укр. літ.
|
Завдання з української мови та літератури на період з 24.04 по 12.05.2020
Клас
|
Завдання
|
Предмет
|
5
|
- Написати твір-роздум у художньому стилі на одну із тем:
«Чому необхідно знати історію свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чому потрібно берегти природу».
- Опрацювати §41. Запам’ятати правила на с.175-176. Виконати Впр. 433, 434, 435, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 44.
- Опрацювати § 42 Запам’ятати правила на с. 179-181. Виконати Впр. 447, 450, 451, 453, 454.
- Опрацювати § 43 Запам’ятати правила на с. 184. Виконати Впр. 456, 458, 459, 460, 461, 463, 465
- Опрацювати § 44. Запам’ятати правила на с. 187, 189. Виконати Впр. 467, 468, 470, 471, 472, 475.
- Опрацювати § 45. Запам’ятати правила на с. 191-192. Виконати Впр. 477, 478, 479, 480, 481, 485.
|
Укр. мова
|
5
|
- Прочитати про Т. Шевченка (с.187). Прочитати С. Васильченка «У бур’янах» (відповідати на запитання на с. 194-195). Опрацювати матеріал на с. 195, 197 (ліричний твір, засоби образної мови). Вивчити напам’ять «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати».
- Опрацювати матеріал про П. Тичину (с. 199), статтю «ліричний герой» (с. 201). Читати поезії П. Тичини та аналізувати, дати відповіді на запитання на с.201-202. Вивчити одну поезію П. Тичини напам’ять (на вибір).
- Опрацювати матеріал про Є. Гуцало. Прочитати оповідання «Лось». Опрацювати теоретичний матеріал «Оповідання» (с.203-211). Давати відповіді на запитання нас. 210-211. Написати характеристику хлопчиків.
- Опрацювати матеріал про М. Рильського. Читати поезії. Давати відповіді на запитання на с. 214 Вивчити одну поезію М. Рильського напам’ять (на вибір).
|
Укр. літ.
|
9
|
- Опрацювати § 27. Виконати Впр. 304, 306, 307
- Опрацювати § 28. Виконати Впр. 309, 310, 312, 313, 314, 315
- Дати відповіді на запитання, виконати тестові завдання онлайн qr код на с.178
- Опрацювати § 29. Виконати Впр. 318, 321, 323, 324, 326, 327, 328, 331
- РМ. Скласти діалог Впр. 332, 333
- РМ. Написати твір у форматі ЗНО.
Прочитайте наведений текст.
Людям властиво мріяти. У своїх фантазіях ми бачимо себе кращими, розумнішими, багатшими, щасливішими, тобто ледь не ідеальними, звичайно ж, у досконалому світі. І коли з плином часу рух до бажаного видається заважким і надто повільним, багато хто занепадає духом, опускає крила й, урешті-решт, відмовляється від прагнень…
Викладіть Ваш погляд на проблему:
Як же вберегтися від зневіри на шляху до мрії?
Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, що найкраще підтвердять Вашу думку. Проілюструйте Ваші міркування посиланнями на приклади з художньої літератури чи інших видів мистецтва (зазначте автора й назву твору, укажіть на проблему, порушену митцем, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної характеристики образів. Сформулюйте висновки.
|
Укр. мова
|
9
|
- Вивчити напам’ять уривок із «І мертвим, і живим, і ненародженим…»(від слів «І смеркає, і світає.» до слів «…і сила, і воля» у підручнику с. 218 або завд. 5 на с.228)
- Опрацювати матеріал підручника на с.228-238. Прочитати «На панщині пшеницю жала», «У нашім раї на землі…», «Катерина», «Наймичка», «Марія», Виконати завдання 6(дом) с. 234, 10(дом.) с.238
- Опрацювати матеріал підручника на с.239-243. Прочитати «Доля» , «Росли укупочці, зросли…» Опрацювати теоретичний матеріал (ліричний герой, медитативна лірика) на с.241-242. Виконати завдання 4(дом) с. 243 (вивчити напам’ять «Доля»)
- Опрацювати матеріал підручника на с.243 -248. Прочитати «ІСАІЯ. ГЛАВА 35» Опрацювати теоретичний матеріал (псалми) на с.244. Виконати завдання 4(дом) с. 248.
- Опрацювати матеріал підручника на с.249
- Опрацювати матеріал підручника на с.250 -254. Прочитати роман «Чорна рада» Опрацювати теоретичний матеріал (роман, історичний роман, роман-хроніка) на с.253-254. Виконати завдання 4(дом) с. 254.
|
Укр. літ.
|
Вчитель Яремчук Тетяна Сергіївна
Українська мова і література, зарубіжна література (дистанційне навчання 12.05.2020-25.05.2020)
5 клас
|
Зарубіжна література
|
Туве Янсон «Капелюх чарівника». Прочитати і знати зміст твору (с. 226-242) (опрацювати), с. 224 (відповідати на питання).
|
6 клас
|
Українська мова
|
Опрацювати §58-61. Виконати впр. 482, 486, 491, 493, 504, 518, 524, 527.
|
Українська література
|
Л. Глібов «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Опрацювати зміст, відповідати на питання підручника після творів.
С. Руданський «Добре торгувалось», «Запорожці у короля». Опрацювати зміст, відповідати на питання підручника після творів.
П. Глазовий «Еволюція», Заморські гості», «Похвала». Вивчити напам’ять одну байку П. Глазового (на вибір).
|
Зарубіжна література
|
Опрацювати зміст твору Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо» (знати зміст твору, відповідати на питання).
Міхаель Єнде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» (опрацювати, знати зміст твору, відповідати на питання).
|
8 клас
|
Українська мова
|
Опрацювати §33-36. Виконати впр. 383, 386, 390, 394, 401, 407, 410.
|
Українська література
|
Прочитати В. Дрозд «Білий кінь Шептало», Ю. Віннічук «Місце для дракона», В. Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Відповідати на питання після творів.
|
Зарубіжна література
|
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (опрацювати, знати зміст твору, відповідати на питання).
Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон» (опрацювати, знати зміст твору, відповідати на питання).
|
9 клас
|
Зарубіжна література
|
Опрацювати зміст твору Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» (знати зміст твору, відповідати на питання).
|
Українська мова і література, зарубіжна література (дистанційне навчання 24.04.2020-12.05.2020)
5 клас
|
Зарубіжна література
|
М.І. Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних». с. 220-224 (опрацювати), с.224 (відповідати на питання).
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Прочитати і знати зміст твору.
|
6 клас
|
Українська мова
|
Опрацювати §50-57. Виконати впр. 424, 428, 438, 444, 455, 458, 472, 480.
|
Українська література
|
Прочитати твір Я. Стельмаха « Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» та твір Л. Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9 », відповідати на питання після творів.
|
Зарубіжна література
|
Роберт Бернс «Моє серце в верховині». Вивчити вірш напам’ять.
Опрацювати зміст твору Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату».
Рей Дуглас Бредбері «Усмішка» с. 252-259 (опрацювати, знати зміст твору, відповідати на питання)
Роберт Шеклі «Запах думки» (прочитати оповідання), а також опрацювати Роберт Шеклі «Запах думки» за посиланням http://zarlitslm.blogspot.com/p/blog-page_51.html
|
8 клас
|
Українська мова
|
Опрацювати §30-32. Виконати впр.341, 349, 362, 372, 377.
|
Українська література
|
Прочитати О. Довженко «Ніч перед боєм» та Н. Бічуя «Шпага Славка Беркути». Відповідати на питання після творів.
|
Зарубіжна література
|
Джон Донн «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене») с. 249-250. Відповідати на питання с. 251
Класицизм. Прочитати твір Мольєра «Міщанин-шляхтич» с. 251-280.
|
9 клас
|
Зарубіжна література
|
Опрацювати зміст творів Бернарда Шоу «Пімаліон» та М. Булгакова «Собаче серце». Відповідати на питання в кінці творів.
|
|