Меню сайту
Пошук
Статистика
Наше опитування
Ми у Facebook
Мій Yutube-канал
|
Тендерні закупівлі 2021р.Тендерні закупівлі 2021 р. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1. Найменування замовника, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, його категорія: Малинівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гощанської районної ради Гощанського району Рівненської області; ЄДРПОУ 22557559; Рівненська область, с. Малинівка, вулиця Шкільна, 150; відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Дрова паливні твердих порід (дуб, граб, ясен, клен, берест, акація) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина). 3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару, роботи чи послуги: 193800,00 з урахуванням ПДВ. 4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детальний опис предмету закупівлі, технічні, якісні та кількісні характеристики товару викладені в додатку 2 до оголошення. 5. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Рівненська область, с. Малинівка, вулиця вул. Шкільна, 150 6. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:. з моменту підписання договору до 01.11.2021 року (поставка партіями до місця зберігання) . 7. Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: Оплата за доставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні доставки. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: 3 робочі дні. 9. Кінцевий строк подання пропозицій: 09.03.2021 00:00 Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; пропозиції, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. 10.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону:0,5 %. 11. Перелік критеріїв та методики оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). 12. Забезпечення пропозиції: Забезпечення не вимагається. 13. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору не вимагається. 12. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Пивоварчук Сергій Анатолійович, директор, т.0970296484, електронна пошта malynivkascool@ukr.net ІНША ІНФОРМАЦІЯ Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження:
своєї пропозиції наступні скан-копії документів, завірені підписом та печаткою (у випадку наявності печатки) уповноваженої посадової особи Учасника:
У разі відсутності вищезазначених документів Учасник повинен надати замість них лист пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію. ПРИ ЗВЕРНЕННІ ЗАМОВНИКА учасник, якого визнано ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі, до укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та умовами оголошення.
|
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Український центр оцінювання якості освіти Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти Сайт Бабинської ЗОШ І-ІІІст. Рівненської області Гощанського району Офіційний сайт комунального закладу "Бугринський НВК:ДНЗ - ЗОШ І-ІІ ст.- агротехнічний ліцей" Сайт Дмитрівський НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів ДНЗ" Офіційний сайт Жаврівської ЗОШ І-ІІ ст. Cайт Курозванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гощанського району Рівненської області Сайт Русивельської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гощанська централізована система публічно-шкільних бібліотек Гощанська центральна районна бібліотека для дітей Публічно-шкільна бібліотека-філіал села Малинівка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||