Четвер, 25.04.2024, 18:39
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Малинівська гімназія Гощанської селищної ради

Малинівський НВК

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Статистика
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Ми у Facebook
Мій Yutube-канал

Тендерні закупівлі 2021р.

Тендерні закупівлі 2021 р.

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:

       1. Найменування замовника, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, його категорія:

Малинівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гощанської  районної  ради   Гощанського  району Рівненської області; ЄДРПОУ 22557559; Рівненська область, с. Малинівка, вулиця Шкільна, 150; відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону.

       2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Дрова паливні твердих порід (дуб, граб, ясен, клен, берест, акація)  (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина).

3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару, роботи чи послуги: 193800,00 з урахуванням ПДВ.

       4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:

детальний опис предмету закупівлі, технічні, якісні та кількісні характеристики товару викладені в додатку 2 до оголошення.

       5. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Рівненська область, с. Малинівка, вулиця вул. Шкільна, 150

       6. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:. з моменту підписання договору до 01.11.2021 року (поставка партіями до місця зберігання) .

       7. Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: Оплата за доставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні доставки. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.

       8. Період уточнення інформації про закупівлю: 3 робочі дні.                                                 

9. Кінцевий строк подання пропозицій: 09.03.2021 00:00

Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; пропозиції, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.

10.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону:0,5 %.

11. Перелік критеріїв та методики оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник).

        12. Забезпечення пропозиції: Забезпечення не вимагається.

        13. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору не вимагається.

       12. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати звязок з учасниками: Пивоварчук Сергій Анатолійович,  директор, т.0970296484, електронна пошта malynivkascool@ukr.net

ІНША ІНФОРМАЦІЯ

Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження:

  1. УЧАСНИК повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі

своєї пропозиції наступні скан-копії документів, завірені підписом та печаткою (у випадку наявності печатки) уповноваженої посадової особи Учасника:

№ 3/п

Документи

1

Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо);

2

Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників – платників ПДВ) (при наявності), чинне Свідоцтво про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку) (при наявності);

3

Довідку у довільній формі про відсутність заборгованості з обов’язкових платежів;

4

Враховуючи вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України» від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 №829-р, довідку у довільній формі  про те, що до учасника не застосовано санкцію у виді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг

5

Статут учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб);

6

Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);

7

Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів.

8

Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (належним чином завірена копія однієї угоди, копії документів (документу), що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору) та позитивний лист-відгук про належне виконання договору;

Примітки: учасник має право не надавати у складі пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідно неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником пропозиції вимогам оголошення.

копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг поставленого природного газу та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору.

9

Погоджений проект договору та порядок змін умов договору про закупівлю (додаток №3 до оголошення).

Примітки: Учасник, який подав пропозицію, вважається таким, що згідний з умовами  договору.

10

Письмову згоду на обробку наявних персональних даних

11

Гарантійний лист про постачання товару належної якості відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару викладених у Додатку №2 до оголошення. Товар має відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГСТУ, ДСТУ, ТУУ, тощо) до даного виду товару

12

Цінова пропозиція - додаток 1 до оголошення.

13

Технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару(додаток 2 до оголошення) завірені відповідним чином.

14

Інші документи, які Учасник відбору вважає  за доцільне  надати у складі своєї пропозиції

 

У разі відсутності вищезазначених документів Учасник повинен надати замість них лист пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.

Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.

Пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі

Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію.

ПРИ ЗВЕРНЕННІ ЗАМОВНИКА учасник, якого визнано ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі, до укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:

  • копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
  • документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договору;
  1. Замовник відхиляє пропозицію відповідно до вимог ч.13 ст.14 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
  2. Замовник відміняє спрощену закупівлю відповідно до вимог ч.17 ст.14 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
  3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, вичерпний перелік яких встановлено у відповідності до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020р. № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається уповноваженою особою.           
  4. До ціни пропозиції включаються наступні витрати:

- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;

- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та умовами оголошення.

  1. Учасник забезпечує доставку та розвантаження до закладу освіти власними силами та за власний рахунок до місця зберігання.
  2. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення спрощеної закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.

 

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Український центр оцінювання якості освіти

Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти

Освіта Рівненщини

Відділ освіти Гощанської РДА

Сайт Бабинської ЗОШ І-ІІІст. Рівненської області Гощанського району

Офіційний сайт комунального закладу "Бугринський НВК:ДНЗ - ЗОШ І-ІІ ст.- агротехнічний ліцей"

Гощанська районна гімназія

Горбаківський навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"

Сайт Дмитрівський НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів ДНЗ"

Офіційний сайт Жаврівської ЗОШ І-ІІ ст.

Cайт Курозванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гощанського району Рівненської області

Сайт Мнишинська ЗОШ І-ІІ ст.

Сайт Русивельської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Сайт Симонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.Гощанської районної ради Рівненської області

Гощанська централізована система публічно-шкільних бібліотек

Гощанська центральна районна бібліотека для дітей

Публічно-шкільна бібліотека-філіал села Малинівка


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz