Клас
|
Завдання
|
Примітки
|
3 клас
|
Урок 20. Алгоритми і виконавці. Істинні та хибні висловлювання.
Відеоурок: Як влаштована програма Scratch
Відеоурок з інформатики. 3 клас. Істинні та хибні висловлювання.
|
Програму Scratch можна скачати з Інтернету та інсталювати на власний ПК
|
3 клас
|
Урок 21-22. Алгоритми і виконавці. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
Відеоурок з інформатики 3 клас. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або»
|
|
5 клас
|
Урок 21. Алгоритми та програми. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Відеоурок з інформатики 5 клас. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу:
Алгоритми та їх виконавці. Тест 17 (5 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 4.1 ст. 156-168
|
Програму Scratch можна скачати з Інтернету та інсталювати на власний ПК
|
5 клас
|
Урок 22. §4.1. Алгоритми та програми. Способи опису програми. Задача 1.
Відеоурок з інформатики 5 клас. Способи опису програми.
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Середовище виконання алгоритму. Тест 18 (5 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 4.1 ст. 156-168
|
|
5 клас
|
Урок 23. §4.1. Алгоритми та програми. Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів. Задача 2.
Відеоурок з інформатики 5 клас. Способи опису програми.
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Типи алгоритмів. Тест 19 (5 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 4.1 ст. 156-168
|
|
6 клас
|
Урок №38-39. Алгоритми та програми. Поняття події. Види події. Програмне опрацювання події. Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Практична робота №5.
Відеоурок по вивченню Scratch: 3.1. Програмні об’єкти та програмне опрацювання події в Scratch 2 | 6 клас | Ривкінд
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Створення програмних об’єктів. Тест 14 (6 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 3.1 ст. 81-89
|
Програму Scratch можна скачати з Інтернету та інсталювати на власний ПК
|
6 клас
|
Урок №40-41. Алгоритми та програми. Вкладені цикли.
Відеоурок по вивченню Scratch:3.2. Вкладені цикли | 6 клас | Ривкінд
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Поняття події. Види подій. Тест 15 (6 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 3.2 ст. 90-99
|
|
6 клас
|
Урок №42-43. Алгоритми та програми. Вкладені цикли. Практична робота №5. Проекти з вкладеними циклами.
Відеоурок по вивченню Scratch:3.3. Вкладені цикли та розгалуження.
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Програмне опрацювання події. Тест 16 (6 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 3.3 ст. 90-99
|
|
6 клас
|
Урок №44-45. Вкладені цикли та розгалуження.
Відеоурок по вивченню Scratch: Вкладені цикли та розгалуження
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Вкладені Алгоритмічні Структури Повторення Та Розгалуження. Тест 17 (6 Клас)
Домашнє завдання: Підручник § 3.3 ст. 100-109
|
|
6 клас
|
Урок №46-47. Алгоритми та програми. Вкладені цикли та розгалуження.
Відеоурок по вивченню Scratch: 3.4. Вкладені цикли та розгалуження | 6 клас | Ривкінд
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Тест 18 (6 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 3.4 ст. 109-119
|
|
8 клас
|
Урок 38. Елемент керування "кнопка". Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми". Властивості і методи елементів керування.
Практичне завдання. Робота за комп’ютером:
8 клас. Практичні завдання з інформатики за підручником Й.Я. Ривкінда 2016 року
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування.
Тест 14 (8 клас)
Домашнє завдання Підручник § 5.3 ст. 170-179
|
Програму Lazarus або Delphi можна скачати з Інтернету та інсталювати на власний ПК.
|
8 клас
|
Урок 39. Елемент керування "напис". Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.
Практичне завдання. Робота за комп’ютером:
Практична робота №9. Створення програми з кнопками та написами | 8 клас | Ривкінд
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту в середовищі Lazarus. Тест 15 (8 клас)
Домашнє завдання Підручник § 5.3 ст. 170-179
|
|
8 клас
|
Урок 40. Практична робота №9. Створення програми з кнопками та написами.
Практичне завдання. Робота за комп’ютером: Практична робота №9. Створення програми з кнопками та написами | 8 клас | Ривкінд
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Тест 16 (8 клас)
Домашнє завдання Підручник § 5.3 ст. 170-179
|
|
9 клас
|
Урок №38. Практична робота №8. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону.
Тему публікації можна вибрати довільну, або пов’язати з шкільними предметами.
Практичне завдання. Робота за комп’ютером: Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів.
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Створення комп’ютерних публікацій. Тест 14 (9 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 7.1 ст. 182-194
|
Бажано використати спочатку для роботи програму Microsoft Office Publisher 2007 із пакету Microsoft Office , котра простіша для первинного засвоєння або можна й новіші версії.
|
9 клас
|
Урок№39. Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів.
Практичне завдання. Робота за комп’ютером:
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів.
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Створення комп’ютерних публікацій. Тест 14 (9 клас)
Домашнє завдання: Підручник § 7.1 ст. 182-194
|
|
9 клас
|
Урок №40. Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної презентації для подання результатів самостійного дослідження.
Практичне завдання.Робота за комп’ютером:
Проектування та створення комп’ютерної презентації для подання результатів самостійного дослідження.
Після засвоєння знань пройдіть для самоконтролю тестування за полем доступу: Елементи анімації. Управління показом презентації. Друк презентації. Тест 6 (9 клас)
Домашнє завдання:Підручник § 7.1 ст. 182-194
|
|