Четвер, 25.04.2024, 09:20
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Малинівська гімназія Гощанської селищної ради

Малинівський НВК

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Статистика
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Ми у Facebook
Мій Yutube-канал

Додаток 3

 Додаток №3 до оголошення

ПРОЕКТ

Договір про закупівлю

Предмет закупівлі: дрова паливні твердих порід (дуб, граб, ясен, клен, берест, акація)

за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина

с. Малинівка                                                                                                 «____» ___________2021 року

Малинівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гощанської  районної  ради   Гощанського  району Рівненської області в особі директора Пивоварчука Сергія Анатолійовича, що діє на підставі Статуту,  (далі – Замовник), з однієї сторони,та ____________________________________________

_______________________________________, в особі _____________________________________, що діє на підставі _____________________ (далі – Постачальник), з іншої сторони (разом – Сторони), уклали цей Договір про таке (далі – Договір):

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Постачальник зобов'язується поставити та передати у власність Замовнику, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити товари: дрова паливні твердих порід (дуб, граб, ясен, клен, берест, акація)  (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина) (далі - Товар) за найменуваннями, в асортименті та за цінами, що вказуються в Специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору (Додаток № 1 до даного Договору).

          

2. ЦІНА ТОВАРУ ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ

2.1. Загальна сума Договору складає __________________грн. ________коп. (______________________________________________ грн. _________ коп.) з/без ПДВ.

2.2. Найменування, асортимент та ціна Товару визначаються в Специфікації, яка є додатком до цього Договору, підписується уповноваженими представниками обох Сторін і скріплюється печатками Сторін (у разі їх наявності).

2.3. Ціна Договору встановлюється у національній валюті – гривні, та визначається як вартість відповідної пропозиції Постачальника. Ціна на момент укладання Договору не повинна відрізнятися від ціни, зазначеної у пропозиції учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) Постачальника (Учасника-Переможця) спрощеної  закупівлі за результатом аукціону.

2.4. Ціна може бути зменшеною за взаємною згодою Сторін після попереднього письмового звернення, до якого повинні додаватися всі розрахунки та інші обґрунтовуючі матеріали щодо зміни ціни Товару. У всіх випадках зміни ціни Товару Сторони укладають додаткову угоду до даного Договору, з урахуванням вимог чинного законодавства України.

3. УМОВИ ПОСТАВКИ

            3.1. Доставка (транспортування) та розвантаження Товару Замовнику здійснюється Постачальником  до закладу освіти (до місця зберігання Товару) за власний рахунок, партіями згідно заявок та потреби Замовника до 01.11.2021

            3.2. Місце доставки товару – Рівненська область, с. Малинівка, вулиця вул. Шкільна, 150 (до місця зберігання Товару).

           3.3. Поставка Товару може здійснюватися частинами на підставі заявок Замовника та з урахуванням фактичного фінансування.

          3.4. Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику протягом 3 календарних днів з моменту отримання письмової заявки, або заявки в іншій формі.

3.5. Передача Товару від Постачальника до Замовника здійснюється за належним чином оформленою видатковою накладною, в якій зазначається найменування Товару, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціна Товару та загальна вартість Товару.

3.6. Датою поставки Товару вважається дата отримання Товару уповноваженим представником Замовника, що підтверджується його підписом на видатковій накладній.

4. ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ ПО КІЛЬКОСТІ ТА ЯКОСТІ

            4.1. Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГСТУ, ДСТУ, ТУУ, тощо) до даного виду товару. У разі поставки неякісного товару або невідповідного товару, такий товар повертається Постачальнику або підлягає обміну за рахунок Постачальника.

4.2. При прийомі Товару, обсяг Товару має відповідати обсягу, який зазначено у видатковій накладній. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником Замовника.

4.3. При поставці Товару Постачальник має дотримуватися заходів із захисту довкілля.

 

5. УМОВИ ОПЛАТИ

5.1. Оплата за доставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні доставки. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.

5.2. Всі розрахунки по даному Договору здійснюються безготівково в національній валюті України - гривні, згідно наданих Постачальником видаткових накладних.

6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

6.1. Замовник зобов'язаний:

-           Сплачувати за поставлений Товар згідно умов цього Договору;

-           Приймати поставлений Товар при виконанні умов цього Договору.

6.2. Замовник має право:

-           Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це його у строк не менш ніж за 5 днів до дати кінцевого строку виконання Постачальником поставки Товару ;

-           Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;

-           Зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору шляхом укладення відповідної додаткової угоди;

-           Повернути документи Постачальнику без здійснення оплати у разі неналежного оформлення супроводжуючих документів (видаткової накладної);

6.3. Постачальник зобов'язаний:

-Забезпечити поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;

-Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам цього Договору;

-Забезпечити належне оформлення супроводжуючих документів (видаткової накладної) на Товар.

6.4. Постачальник має право:

-Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар;

-На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника.

-Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Замовником, повідомивши про це його у строк не менше ніж за 45 днів.

 

7. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

   7.1. Якість Товару, що постачається, повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГСТУ, ДСТУ, ТУУ, тощо) до даного виду Товару.

  7.2. У разі поставки неякісного Товару або невідповідного Товару, такий Товар повертається Постачальнику або підлягає обміну за рахунок Постачальника.

7.3. Строк усунення дефектів та недоліків або заміни Товару - 5 календарних днів з моменту виявлення недоліків, визначених дефектним актом, складеним уповноваженими представниками Сторін.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором Сторони несуть відповідальність, у відповідності до даного Договору  та чинного законодавства України.

8.2. Постачальник за даним Договором несе наступну відповідальність:

- за несвоєчасну поставку Товару, за письмовою вимогою Замовника, сплачує Замовнику неустойку у розмірі 0,1% від вартості не поставленого вчасно Товару за кожний день прострочення поставки Товару, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня;

- за поставку неякісних Товарів стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних товарів

8.3. Замовник за даним Договором несе наступну відповідальність:

       - в разі порушення строків оплати (несплати або несвоєчасної оплати), визначених п. 5.1 Договору, Замовник, за письмовою вимогою Постачальника сплачує на користь Постачальника пеню у розмірі 0,01% від суми заборгованості, за кожен день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.

8.4. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання зобов'язань за Договором.

8.5. Замовник має право відмовитися від Товару неналежної якості або Товару, строк поставки якого порушено. Відмова від прийняття Товару може бути направлена Постачальнику електронною поштою. Всі витрати по заміні та поверненню Товару несе Постачальник. У разі неможливості заміни Товару Постачальник зобов’язується повернути Замовнику сплачену за цей Товар грошову  суму протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту отримання вищезазначеної вимоги Замовника.

8.6. У разі порушення Постачальником умов Договору, в тому числі поставки Товару неналежної якості, неможливості заміни неякісного Товару на Товар належної якості у прийнятний для Замовника строк, порушення Постачальником строку поставки Товару Замовнику, тощо, Замовник має право в односторонньому порядку відмовитися від цього Договору. Договір вважається розірваним з моменту одержання Постачальником повідомлення Замовника про односторонню відмову від Договору, якщо інший строк не передбачений у повідомленні або не визначений Договором.

9. ДІЯ ОБСТАВИН НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

9.1. Сторони звільняються від відповідальності одна перед одною за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за даним Договором, якщо таке невиконання обумовлено  настання чи дією обставин непереборної сили, а саме: стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру, пожежі, дій / актів державних органів, які неможливо було ні передбачити, ні уникнути і які підтверджуються документами, виданими компетентними органами.

9.2.  Сторона, для якої виконання зобов’язань стало неможливим через дію обставин непереборної сили, повинна повідомити письмово іншу Сторону про настання та наступне припинення дії обставин, що перешкоджають виконанню зобов’язань по даному Договору у 5- денний строк з моменту настання кожної події.

9.3.  Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором.

9.4.  Достатнім доказом настання і тривалості обставин непереборної сили будуть довідки Торгово-промислової палати України або документи іншого компетентного органу.

9.5. Якщо обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців підряд, кожна із Сторін має право на одностороннє розірвання договору, направивши іншій Стороні письмове повідомлення про це не пізніше ніж 14 календарних днів до дати розірвання Договору Сторони повинні провести взаємні розрахунки: Постачальник – поставити Товар згідно заявки Замовника в узгоджені терміни, Замовник – оплатити Постачальнику вартість фактично поставленого Товару,

10. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

10.1. Всі можливі спори та розбіжності, що виникають під час дії цього Договору або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

10.2. У випадку неможливості вирішення спору шляхом переговорів він підлягає вирішенню в судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення його печатками Сторін і діє до 31.12.2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними.

11.2. У випадках, не передбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

11.3. Даний Договір складено в двох оригінальних примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну чинність по одному для кожної із Сторін.

11.4. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов’язки  за даним Договором третій особі без згоди іншої Сторони.

11.5. При зміні своєї назви, адреси, розрахункових, податкових та інших реквізитів, які стосуються даного Договору, а також при проведенні реорганізації Сторони зобов’язуються повідомляти одна одну письмово протягом 10 календарних днів від дати настання таких змін.

12. ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ

    12.1 Внесення змiн у цей Договір чи його розiрвання допускається тiльки за згодою Сторiн, у випадках, що передбачені згідно ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»  від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (зі змінами).

12.2. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю;

3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;

4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;

5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;

6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.

12.3. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.

12.4. Зміни, що до договору про закупівлю можуть вноситись у випадках, вказаних вище, та оформлюються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди.

12.5. Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обгрунтування необхідності внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування. Відповідь особи, якій адресована пропозиція щодо змін до договору, про її прийняття повинна бути повною і безумовною.

12.6. Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

12.7. У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання,  тощо.

13. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ

13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є:

Додаток № 1 «Специфікація».

14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

ЗАМОВНИК

 

Малинівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гощанської  районної  ради   Гощанського  району Рівненської області

Рівненська область с. Малинівка,

вулиця Шкільна,150

р/р _______________________________,

р/р _______________________________

в ГУ ДКСУ в Рівненській обл.

код ЄДРПОУ 22557559

 

Директор __________________   Пивоварчук С.А.

м.п

 

ПОСТАЧАЛЬНИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__________________/_____________/

м.п

 

 

 

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Український центр оцінювання якості освіти

Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти

Освіта Рівненщини

Відділ освіти Гощанської РДА

Сайт Бабинської ЗОШ І-ІІІст. Рівненської області Гощанського району

Офіційний сайт комунального закладу "Бугринський НВК:ДНЗ - ЗОШ І-ІІ ст.- агротехнічний ліцей"

Гощанська районна гімназія

Горбаківський навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"

Сайт Дмитрівський НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів ДНЗ"

Офіційний сайт Жаврівської ЗОШ І-ІІ ст.

Cайт Курозванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гощанського району Рівненської області

Сайт Мнишинська ЗОШ І-ІІ ст.

Сайт Русивельської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Сайт Симонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.Гощанської районної ради Рівненської області

Гощанська централізована система публічно-шкільних бібліотек

Гощанська центральна районна бібліотека для дітей

Публічно-шкільна бібліотека-філіал села Малинівка


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz